Amb motiu de la festivitat de Tots Sants, els dies 29, 30 i 31 d’octubre i 1 de Novembre, el cementeri municipal de Sueca no tancarà a migdia, obrint les seues portes a les 09.00 hores i tancant a les 18.00 hores.
Per la seua banda, l’Ajuntament de Sueca posara el 1 de novembre autobusos gratuïts durant tot el dia per facilitar el desplaçament dels ciutadans fins al Cementeri. Els autobusos eixiran a partir de les 9 hores del matí fins a les 6 de la vesprada, i ho faran des de les següents parades:
- Eixides des de Sueca: Des de les 9.00 h fins les 17.30 h, des del Bar Llopis, Parada Bus Sales (davant de Mercadona), Bernardo Alinyo (Eixida túnel–parada bus), Església Milagrosa, Granja arrossera, i tornada amb el mateix recorregut, des de les 9.30 h. -fins a les 18.00 h.
- Eixides des de El Perelló: A les 10.30 h i 16.00 h; tornada a les 13.30 h i 18.00 h (Des de la parada de l’autobús del Perelló)
- Eixides Mareny Barraquetes: A les 10.30 h i 16.00 h; tornada a les 13.30 h i 18.00 h (Des de la parada de l’autobús del Mareny)
MESURES PER AL TRANSIT RODAT AL CEMENTERI
Quedarà prohibida la circulació i l’estacionament de vehicles a les següents vies: * C/ Sebastià Diego des de l’encreuament amb el C/ Dr. Fleming fins al Cementeri * Encreuament del Camí Vilella en Camí del Cementeri. Sols estarà permesa la circulació de taxis i de vehicles particulars que transporten persones minusvàlides o amb impediments físics, fins a l’entrada del Cementeri, sense poder estacionar més de 5 minuts i faran l’entrada per l’avinguda de Vilella.